200SX S13 - koupe srotu =D

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Zamčeno
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od jagy » 16.02.2009, 21:50

Xcriss píše: EDIT: Ted na to koukam - 240SX je BEZ turba jo? Takze to by bylo asi CA18DE? Pac tu kraksnu 2.4 nechci, 1.8T je idealni motor :P (po financni strance...)
To sis lehce popletl ne? CAcko te prave financne vystavi. KAcko bude jezdit bez problemu X let, pokud to nebude vylozene KO motor.
Podle me nema se 40tis. smysl kupovat SXko v turbu. Abys nemel pak oci pro plac, ze ti stoji v lepsi pripade X mesicu nepojizdny auto pred barakem.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od winie » 16.02.2009, 21:51

Xcriss píše:
Kentoya píše: jinak ca 18 bez turba se v našich končinách nedá sehnat, ale dá se vyrobit
Myslim ze z toho co sem zatim stacil postrehnout tady na foru se ptam toho praveho - Na kolik by vysel CA18DE v dobrem stavu?

A ta kastle?
hele co sem cet vejs, tak pokud planujes do toho cpat RB ze skye, tak te vubec nemusi tlacit ze budes mit ted KA24 aspon to hned nekde nerostrelis. az nasetris, tak to naswapujes a budes mit klid. nekdo v inzerci prodaval 240sx tusim. pro predstavu naklady na to, kdyz koupis S13 s CA18 pred smrti, tak jen solidni GO motoru te bude stat tusim kolem 40tis(kentoya povi vic) bejt tebou, tak to neresim a vrhnu se na nakou 240SX kterou sezenes treba jeste za min, nez mas v planu a za zbytek penez ji das dopucu. Ver mi, ze tyhle turbomotory nejsou pro lidi na brigadach. mluvim z vlastni zkusenosti, sam schanim penize na opravu auta kde se da. a to mam novejsi model s motorem po GO.(udajne) na tohle auto sou opravdu potreba pomerne vyznamnejsi financni zdroje
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Kentoya » 16.02.2009, 21:52

DE v dobrém stavu, no nejlepší je koupit celého suníka za pár hrušek ale nejdřív na něm změřit komprese, vytáhnout motor a strčit do dvoukila, a ještě lepší řešení je koupit bluebirda s CA 18 DE a z něho lze použít i řídící jednotka, protože má stejně piny, kdežto sunny má jinou jednotku

ale pokud tam chceš narvat RB motor, jdi do 240sx hned

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Xcriss » 16.02.2009, 21:58

Nechci tak velky motor, pozere vic atd...
A navic - nalejme si cisteho vina - kdyz fouka, tak fouka! :P
Nevadi mi, ze budu muset udrzovat turbo...Sak to taky zatim vypada, ze ho tam dam az budu financne aspon trochu za vodou...
Vazne by me zajimala cena toho CA18DE...Ted jak ctu co pise Kentoya o koupi nejaky "nastavnych" aut tak to me moc netesi, to je prece jenom investice navic=/ Jinak jaky je rozdil mezi kastli 200SX a 240SX ze mam brat tu 240 pro budouci RB?

Coz predesilam neni nutne resit, az se rozhodnu tam dat RB, tak budu mit plne kapsy zlataku, driv do toho nejdu...Takze koupit pak nejake vychozi 240SX na prstavbu pro ten motor nebude problem...

Tedka resim spis zachvalou kastli a motor co vydrzi trochu jezdeni...

Takze zase otazky na cenu:
Kolik by me stalo celkove auto se solidni kastli a CA18DE, at uz by byl ziskany jakkoli? proste celkove naklady...

A jeste jedna jen tak orientacni - Na kolik vyjde takovy hezky driftcar s RB25DET poladeny na drift - vcetne stylingu? :) To jen tak 4fun...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od winie » 16.02.2009, 22:03

Xcriss píše:Nechci tak velky motor, pozere vic atd...
A navic - nalejme si cisteho vina - kdyz fouka, tak fouka! :P
Nevadi mi, ze budu muset udrzovat turbo...Sak to taky zatim vypada, ze ho tam dam az budu financne aspon trochu za vodou...
Vazne by me zajimala cena toho CA18DE...Ted jak ctu co pise Kentoya o koupi nejaky "nastavnych" aut tak to me moc netesi, to je prece jenom investice navic=/ Jinak jaky je rozdil mezi kastli 200SX a 240SX ze mam brat tu 240 pro budouci RB?

Coz predesilam neni nutne resit, az se rozhodnu tam dat RB, tak budu mit plne kapsy zlataku, driv do toho nejdu...Takze koupit pak nejake vychozi 240SX na prstavbu pro ten motor nebude problem...

Tedka resim spis zachvalou kastli a motor co vydrzi trochu jezdeni...

Takze zase otazky na cenu:
Kolik by me stalo celkove auto se solidni kastli a CA18DE, at uz by byl ziskany jakkoli? proste celkove naklady...


A jeste jedna jen tak orientacni - Na kolik vyjde takovy hezky driftcar s RB25DET poladeny na drift - vcetne stylingu? :) To jen tak 4fun...
jestli bude zrat vic, to bych se hadal.je to atmosfera. ta vic zrat nez turbomotor nebude. obsah neni vsechno. karoserie sou aspon u S14 stejny(predpokladam ze to u S13 bude taky) a co se tyka for fun otazky, tak pokud to budes stavet z kvalitnich znackovej dilu, tak pocitej kolem 450tis. na tolik sem to pocital ja u S14. bez celolaku a znackovyho bodykitu, kridel a podobnejch blbosti.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Mirek » 16.02.2009, 22:08

Xcriss píše:Nechci tak velky motor, pozere vic atd...
A navic - nalejme si cisteho vina - kdyz fouka, tak fouka! :P
Nevadi mi, ze budu muset udrzovat turbo...Sak to taky zatim vypada, ze ho tam dam az budu financne aspon trochu za vodou...
Vazne by me zajimala cena toho CA18DE...Ted jak ctu co pise Kentoya o koupi nejaky "nastavnych" aut tak to me moc netesi, to je prece jenom investice navic=/ Jinak jaky je rozdil mezi kastli 200SX a 240SX ze mam brat tu 240 pro budouci RB?

Coz predesilam neni nutne resit, az se rozhodnu tam dat RB, tak budu mit plne kapsy zlataku, driv do toho nejdu...Takze koupit pak nejake vychozi 240SX na prstavbu pro ten motor nebude problem...

Tedka resim spis zachvalou kastli a motor co vydrzi trochu jezdeni...

Takze zase otazky na cenu:
Kolik by me stalo celkove auto se solidni kastli a CA18DE, at uz by byl ziskany jakkoli? proste celkove naklady...

A jeste jedna jen tak orientacni - Na kolik vyjde takovy hezky driftcar s RB25DET poladeny na drift - vcetne stylingu? :) To jen tak 4fun...
Promin nejak nechapu co tady resis..na jednu stranu pises ze nechces 240SX ze ti nevadi ze budes muset udrzovat turbo a chces delat zastavbu CA18DE bez turba. Co se stalo s tim kdyz fouka tak fouka?. KA24 je drazsi oproti CA jen na pojistce...spotrebou a naklady je to nesrovnatelne...KA vychazi levneji. Specialne to plati kdyz koupis turbinu za 40, najezdis par set km a budes do toho muset dalsich 60 nasypat.

RB25 prodavam samotnej motor za 60, hezkej poladenej driftcar se stylingem pocitej 400-450tis kc BEZ PRACE

Edit: troufam si rict ze 240SX za 40 pojede lepe nez 200SX za stejne penize...protoze 200sx za 40 bude mit motor pred smrti...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od winie » 16.02.2009, 22:11

Mirek píše:
Xcriss píše:Nechci tak velky motor, pozere vic atd...
A navic - nalejme si cisteho vina - kdyz fouka, tak fouka! :P
Nevadi mi, ze budu muset udrzovat turbo...Sak to taky zatim vypada, ze ho tam dam az budu financne aspon trochu za vodou...
Vazne by me zajimala cena toho CA18DE...Ted jak ctu co pise Kentoya o koupi nejaky "nastavnych" aut tak to me moc netesi, to je prece jenom investice navic=/ Jinak jaky je rozdil mezi kastli 200SX a 240SX ze mam brat tu 240 pro budouci RB?

Coz predesilam neni nutne resit, az se rozhodnu tam dat RB, tak budu mit plne kapsy zlataku, driv do toho nejdu...Takze koupit pak nejake vychozi 240SX na prstavbu pro ten motor nebude problem...

Tedka resim spis zachvalou kastli a motor co vydrzi trochu jezdeni...

Takze zase otazky na cenu:
Kolik by me stalo celkove auto se solidni kastli a CA18DE, at uz by byl ziskany jakkoli? proste celkove naklady...

A jeste jedna jen tak orientacni - Na kolik vyjde takovy hezky driftcar s RB25DET poladeny na drift - vcetne stylingu? :) To jen tak 4fun...
Promin nejak nechapu co tady resis..na jednu stranu pises ze nechces 240SX ze ti nevadi ze budes muset udrzovat turbo a resis tady zastavbu CA18DE. KA24 je drazsi oproti CA jen na pojistce...spotrebou a naklady je to nesrovnatelne...KA vychazi levneji. Specialne to plati kdyz koupis turbinu za 40, najezdis par set km a budes do toho muset dalsich 60 nasypat.

RB25 prodavam samotnej motor za 60, hezkej poladenej driftcar se stylingem pocitej 400-450tis kc BEZ PRACE

Edit: troufam si rict ze 240SX za 40 pojede lepe nez 200SX za stejne penize...protoze 200sx za 40 bude mit motor pred smrti...
hlavne pojede dyl. 200SX jednou vytocis do pekla a vyndavas motor na GO.
Obrázek

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Design » 16.02.2009, 22:14

A neni se čemu divit když tomu motoru vždy každej daval po prdeli tak ma pravo jednou dojit.Proste pokud nato nemaš tak si to nekupuj protože to auto chce svou peči a když ji nedostava tak se ti bude srat kup si 240sx a dal to neřeš proste je to tak natom nic nikdo nevyšpekuluje.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Kopriw » 16.02.2009, 22:14

Mirek:hezkej poladenej driftcar se stylingem pocitej 400-450tis kc BEZ PRACE
ta suma sedi.a to nemam RB :D
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Xcriss » 16.02.2009, 22:16

Tak zas je pravda ze bez toho turba to nebude tak strasne no...ALe to povinne ruceni a tak...Nevim, nejak z toho nemam dobry pocit...Taky to bude o dost tezsi ne? Schudnejsi by asi bylo proste jen CA18DE, a pak dodat to turbo...To by zralo suvere nejmin a pojistka by byla taky hezka :lol:

Jinak SR20DE se tady v nasich koncinach asi taky bude shanet blbe a draho co...2litrovy motor by byl jeste takovy kompromis...

To Mirek: S tou posledni vetou souhlasim, to je jasna vec...A abych dovysvetlil zastavbu CA18DE - pak by tam prislo turbo az by byly prachy... Takze bych mel motor nezatizeny turbem, ani ne velky, cili na udrzbu asi z tech 3 o kterych jde rec idealni...Jinak pocitam, ze kdyb by pribylo to turbo, tak by to byl nejaky vetsi nez seriovy kousek, tzn, ze by se mi vyplatilo ho tam davat az kdyz by bylo dostatek penez na potrebne modifikace aby to ten motor spolehlive vydrzel, asi by se musela vymenit i ridici jednotka to da rozum...

P.S.Abych zabranil zbytecnym dalsim komentum na tema CA18DET za 40K stejne zemre - tuhle alternaivu ste mi rozmluvili...Ca ty penize CA18DET nema cenu zni zaver, ktery sem ocekaval a overil sem si ho...Takze ted resim jak to obejit s mene penezma :)
240SX je urcite alternativa...Ale (ted uz budu trapny jak se budu opakovat) - zalezi na kolik by vysel ten CA18DE, popripade nejaky jiny motor do 2l objemu bez turba...Kdyz bude nejhur, holt bude 2.4 =) Jinak fakt by me zajimalo, jestli je tezsi...

Jinak muj odhad na driftcar byl celkem presny 8) :lol:
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Mirek » 16.02.2009, 22:21

stale si to predstavujes jako hurvinek valku :wink:

Pokud budes delat CA bez turba, nepujde jen tak oturbit protoze Atmosfericky motor a turbo motor jsou trosku jine a ne jen tim ze jeden nema turbo. Pokud vemes CA z birda nebo sunny co je original atmosfera, pojede dobre bez turba, ale turbeni da vetsi praci...pokud sundas turbo z CA18DET, pojede to mizerne a da te i cipnuta filcka.

Takze zaver...dve varianty.vychazejici z toho ze mas 40k:
1) koupit 240sx, jezdit a setrit na RB nebo podobny turbo motor
2) Koupit 200SX s turbem, rozdelat a pomalu stavet s tim ze jezdit nekolik let nebudes
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
winie
user
Příspěvky: 668
Registrován: 28.06.2008, 12:35
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od winie » 16.02.2009, 22:23

Xcriss píše:Tak zas je pravda ze bez toho turba to nebude tak strasne no...ALe to povinne ruceni a tak...Nevim, nejak z toho nemam dobry pocit...Taky to bude o dost tezsi ne? Schudnejsi by asi bylo proste jen CA18DE, a pak dodat to turbo...To by zralo suvere nejmin a pojistka by byla taky hezka :lol:

Jinak SR20DE se tady v nasich koncinach asi taky bude shanet blbe a draho co...2litrovy motor by byl jeste takovy kompromis...

To Mirek: S tou posledni vetou souhlasim, to je jasna vec...A abych dovysvetlil zastavbu CA18DE - pak by tam prislo turbo az by byly prachy... Takze bych mel motor nezatizeny turbem, ani ne velky, cili na udrzbu asi z tech 3 o kterych jde rec idealni...Jinak pocitam, ze kdyb by pribylo to turbo, tak by to byl nejaky vetsi nez seriovy kousek, tzn, ze by se mi vyplatilo ho tam davat az kdyz by bylo dostatek penez na potrebne modifikace aby to ten motor spolehlive vydrzel, asi by se musela vymenit i ridici jednotka to da rozum...

P.S.Abych zabranil zbytecnym dalsim komentum na tema CA18DET za 40K stejne zemre - tuhle alternaivu ste mi rozmluvili...Ca ty penize CA18DET nema cenu zni zaver, ktery sem ocekaval a overil sem si ho...Takze ted resim jak to obejit s mene penezma :)
240SX je urcite alternativa...Ale (ted uz budu trapny jak se budu opakovat) - zalezi na kolik by vysel ten CA18DE, popripade nejaky jiny motor do 2l objemu bez turba...Kdyz bude nejhur, holt bude 2.4 =) Jinak fakt by me zajimalo, jestli je tezsi...

Jinak muj odhad na driftcar byl celkem presny 8) :lol:
jestli se nepletu tak to CA18DE co myslel kentoya je koncepcne jinej motor nez ten co se daval do dvoukila, ne? nestaci jen nahodit turbo a svody a CA18DET je na svete. SR20DE se daval do sunny GTI. da se sehnat, ale kde to netusim. co sem se tu za tech par mesicu co tu sem docet, tak to ze KA24 nasledne nadopovana turbem je hodne zajimavej motor. a co se tyka ruceni, tak to neres. jestli resis ruceni, tak si kup 1,3 felicii. protoze investice do auta budou mnohem vetsi nez ten rozdil v ruceni mezi 1,8 a 2,4 motorem.
Obrázek

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Design » 16.02.2009, 22:25

To je lepši si koupit fabii 1,2htp když řešiš povinne ručeni a když nato nemaš penize tak se dotoho fakt nepouštej nema to smysl budeš mit akorad doma vrak na kterej se budeš moc leda divat a kterej ti stejne nepojede.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od SilverFox » 16.02.2009, 22:26

200sx s n/a ca? Pardon, ale to je vrazda! :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: 200SX S13 - koupe srotu =D

Příspěvek od Kentoya » 16.02.2009, 22:33

CA motor ze sunnyho či bluebirda je koncepčně zcela stejnej
má jen jiný intake manifold (u sunnyho) u birda má klapku na druhé straně manifoldu
musí se přidělat držáček na ovládání klapky z manifoldu 200sx, chlazení či ohřev manifoldu u 4tého válce je taky potřeba vzít z dvoukila
a pokud bude jednotka z birda, tak se nemusí měnit vstřiky, pokud bude jednotka z dvoukila, musí se vstřiky vyměnit
potom je nutné přehodit výfukové svody a sundat všechny držáky alternátor, servo a klima a nahradit držáky z dvoukila, musí se přehodit setrvačník i se spojkou a je možné jezdit

jinak oturbení DE motoru bych se púozději nebál, i přes vysokou statickou kompresi, jen bych mu pustil maximálně 0,6 bar a jezdil na 100 oktan

do tohohle tématu už se mi nechce přispívat, jelikož majitel zatím není v obraze, počkám tak týden dva, at nepíšu kraviny které zatím nemají úrodnou půdu

stále tvrdím v tomhle případě 240sx

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 hostů