S13 verzus VG30DE,DETT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od buky300zx » 18.11.2008, 20:19

Tu sa mozete rozpisat.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Vita.z31 » 18.11.2008, 20:46

Dik chtel sem napsat pecovi aby to nejak oddelil od inzeratu a vlozil to do pokecu ale tohle je taky dobry.

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Vita.z31 » 18.11.2008, 20:58

blázen píše:
Vita.s13 píše:
Fire píše:PDK200: Asi jsi to špatně pobral nebo neumíš číst ... nikdo Slika nehaní - to rozhodně ne! Já jsem jen podotknul co si myslím o reálné investici ... věřím tomu,že pokud nakoupíš ty nejlevnější ebay performance díly tak se to dá pořídit relativně levno. 8) uvidíme ale jak dlouho budeš jezdit bez problémů 8)
Nalijme si cisteho vina pratele.
Rovnou napisu, ze ani 200t mi nejprijde jako realna investice, pokud nekdo chce aby to auto brzdilo, zatacelo a delalo jine bezne veci ktere se od sportovniho vozu ockevaji.

Ale tenhle nazor je trochu nedulezity, pokud se clovek jen trochu pozastavi nad tim co se tu resi. Na zacatek bych chtel upozornit ze karoserie 200sx je stuzena na 1,8 s vahou 128kg, kdyz kouknete na karoserii 240sx tak zjistite ze je pevnejsi a to se v ni nachazi "jen" R4 2,4 atmosfera o vaze 168kg. Kdyzto VG30DETT vazi vic nez 275kg a to jen samotny motor, dik litinovemu bloku a konstrukce do V se jedna o nejtezsi motor co se do seriove vyrabeneho sportovniho vozu u nissanu kdy montoval. Pro zajimavost VH45DE(V8 4,5l) je o vic nez 55kg lehci a RB25DET o dokonce rovnych 80kg.

Takze ted par otazek.
Jak se budou chovat domecky tlumicu s takovouhle nalozi na predni kola. Jaka bude trakce kdyz bude 70% vahy na predku. Jak to stuzit aby se to v zatacce neprekroutilo do vrtule :-D Jak se bude chovat cela karoserie a kolik to cely bude vazit? O 200kg min nez z32? Jak se bude chovat cely auto s takle rozlozenou vahou? Jak bude muset byt dimenzovan podvozek(obvzlaste vpredu, kouknete jak vypada predek u Z32).

Tak tedy proc rvat VG30DETT do s13 kdyz vyjde levnejsi z32 a vysledny vuz bude vic nez nebezpecny? Kdyz jedine k cemu to bude pouzitelne bude sprint a buchvi jestli.

Rekl bych, ze swap VG30DETT do s13 je asi to nejhorsi co se v chorem mozku muze zrodit
Akorat bych doplnil to co sem jednou uz psal, ze timto swapem ziskame A4 3,0TDI v zatacce na naledi s odpojenejma stabilizatorama.

vyplodil jsi zajímavou myšlenku nicméně kastle z 240sx je stejně měkké bahno jak z 200sx...řezal a rozebíral jsem oboje.. a pořezal jsem jich dost.
jezdí s13tky s V8 z 5,7 vette a jezděj v pohodě dlouho..
jezděj s 13 s VG30DETT a majitelé o tom píšou ,že je to vysloveně brutální kombinace a jezděj
jezdí tu někde s13 s motorem z tatry umístěným vzadu.. a jezdí
jezdí toho hodně a jestli si myslíš ,že je to chorá záležitost,je to čistě tvůj názor, já se o tento projekt zajímám už nějaký rok a mohu ti napsat, že to co jsi napsal,je kupa nesmyslů jen doměnky.. auto s pořádnýma brzdama a na dobrým podvozku lítá jako by v něm byl CA18DET.. jestli podvozek a brzdy umřou o 5000km dřív,je asi úplně jedno...nicméně o tom žádný z majitelů nikdy nepsal.. toto jsou zase moje reálné postřehy ,které si můžeš přečíst na US forech od majitelů s13 s většíma motorama.

jestli tady slik nabízí to,že někomu šoupne do auta pořádný motor,tak je to jen dobře, protože spousta lidí,tu možnost nemá a bude ráda,takže místo těhhle posraných OT byste tu měli slikovi napsat, že je machr,protože co tady nabízí,tady nenabídnul nikdo jiný..

k ceně..cena může být klidně pod 100..on tady nabízí pouze motor do auta.. motor VG30DETT a s13 se daj dohromady koupit za pár desítek tisíc,..co si vvezme za práci nebudem řešit. Pak si majitel přiveze domů s13 s VG30DETT .. koupí si sám podvozek a brzdy,zajede třeba za frantou at mu udělá GO.. bude investovat téměř stejné peníze jako investoval do nějaké přitroublé 1,8T či 2,0T s tím že začíná na 283hp a téměř 400Nm někde za hranicí 3000ot... tak proč tu píšete něco,co do tohohle inzerátu vůbec nepatří. Klidně na mne nadávejte,ale upřímně mi s takovýma kravinama lezete krkem
Takze rad bych pokracoval.
O kastli sem se bavil s mirkem a opravdu bych netrval na tom ze 240sx je pevnejsi ikdyz ma oba nosniky protazene az dozadu coz 200sx nema.

Jinak ta tvoje slavna LS1 z corvetty ktera mela jakoby zastinit vahu VG vazi dik umelohmotnemu sani a hlinikovemu bloku "pouhych" 205kg. Coz je na osmivalec do V krasna vaha, cca o 35kg tezsi nez KA.

Na svem trvam, VG je na S13 moc tezky motor kort kdyz je vic jak dvakrat tezsi nez ten co tam byl puvodne :lol:
A na tom ze je levnejsi a lepsi koupit z32 taktez.

Uživatelský avatar
wori
user
Příspěvky: 611
Registrován: 29.04.2007, 17:40
Bydliště: ZH SK
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od wori » 18.11.2008, 21:31

Asi by som vedel o jednom motore z 350Z za cca 80,000 ceskych , malo najazdene po buracke na lavy zaves kolesa
Nisan 200 sx s13
Obrázek

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Design » 18.11.2008, 21:44

Foto vice info?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od pablo » 18.11.2008, 21:56

foto a vice info bude desing neboj a jinak vita co je na tom kdyz to neskusis narvem to tam projedem to a pak ti dame vedet jo.

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Vita.z31 » 18.11.2008, 22:01

pablo píše:foto a vice info bude desing neboj a jinak vita co je na tom kdyz to neskusis narvem to tam projedem to a pak ti dame vedet jo.
Sem jedine pro, zajima me jak se to bude chovat :)

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od pablo » 18.11.2008, 22:03

klidne a rad te svezu

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Vita.z31 » 18.11.2008, 22:04

pablo píše:klidne a rad te svezu
Oki beru a uz mlcim :lol:

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od slik85 » 18.11.2008, 22:28

na fore je i cloviek co to chce dat do S12ky co si potom myslite otem
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Kentoya » 18.11.2008, 22:38

VG se dávalo do S12 a v pohodě, a když se dá do S13 tak je to špatně, nějak tomu nerozumím

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Vita.z31 » 18.11.2008, 23:31

Kentoya píše:VG se dávalo do S12 a v pohodě, a když se dá do S13 tak je to špatně, nějak tomu nerozumím
Nechytejte se za slovicka :-D to co sem napsal plati i o s12 :-D ale pokud vim tak kentoya predem proklamoval ze to chce na sprinty a ne na bezny jezdeni?

Edit: a reknete, ze to co sem napsal neni pravda.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od buky300zx » 19.11.2008, 09:12

Vita.s13 píše:
Kentoya píše:VG se dávalo do S12 a v pohodě, a když se dá do S13 tak je to špatně, nějak tomu nerozumím
Nechytejte se za slovicka :-D to co sem napsal plati i o s12 :-D ale pokud vim tak kentoya predem proklamoval ze to chce na sprinty a ne na bezny jezdeni?

Edit: a reknete, ze to co sem napsal neni pravda.
JE.S12 sa robyli aj s VGckom.Ale stary typ 12v len D nie DE.
http://www.youtube.com/watch?v=iZp8vDiXfxQ
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od Al3x » 19.11.2008, 18:15

já bych se toho taky tak moc nebál ale asi bych převařil znovu všechny tovarní svary a kastli mistama vystuzil a na tomhle videu to az tak neovladatelne nevypada :lol: http://cz.youtube.com/watch?v=pxLYy0OlyNk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: S13 verzus VG30DE,DETT

Příspěvek od raddy » 19.11.2008, 20:04

sorry ale na tom videu ziadne ovladanie nie je, plny plyn a naplno vytocene kolesa, to je vsetko. pod ovladanim sa mysli jazda, nie nicenie zadnych pneumatik. co vsak nic nemeni na tom ze ta konverzia moze byt zaujimava.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 hostů