Poraďte jak začít

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
MartinBrtnik
user
Příspěvky: 77
Registrován: 19.02.2007, 20:14

Poraďte jak začít

Příspěvek od MartinBrtnik » 13.04.2008, 18:18

Chci postavit nissana 200SX na vrchy. Co všechno vidělat,co tam dodat. kde co nejvíce odlehčit. kde sehnat rám apod. co udělat jako první atd atd

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 13.04.2008, 18:27

jako prvni si sezen poradny brzdy

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 13.04.2008, 18:29

nenene jako první sehnat peníze 8)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

MartinBrtnik
user
Příspěvky: 77
Registrován: 19.02.2007, 20:14

Příspěvek od MartinBrtnik » 13.04.2008, 18:43

dobře nějaké peníze jsou. cirka zatím 50tisíc. kde seženu levné ale učiné brzdy

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 13.04.2008, 19:00

z s14 by mohly byt levne.. kdyz budes mit brzdy, podvozek a slicky, tak muzes jezdit. Motor muzes postavit casem.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Shuya
user
Příspěvky: 41
Registrován: 02.02.2008, 20:35

Příspěvek od Shuya » 13.04.2008, 19:07

JA neviem som tak povediac laik,ale ked som staval kadetta do vrchu tak ve volnem case sem odstanil vsechny nezmysli,interier komplet von,jen sedacka a palubka, pak sem daval podvozek a brzdy,kola, pak to muzes jezdit,motor pekne pomaly pujde taky, mno a tak nekdy aby ses natom nezabil taky klec mno, ale hlavne bych se zameril na odlehceni a podvozek..

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 13.04.2008, 19:20

Tak za 50t toho moc nenadelas. Hlavni jsou brzdy podvozek diff a odstranit vse zbytecne. Ale neverim ze za 50t z toho neco bude, spis si kup saxo. Jestli to totiz myslis vazne tak budes s 200sx spadat do kategorie kde nemas moc sanci natoz s investicema 50t, kdyz kapnes na spatnej kousek tak ti bude 50t stacit tak na to aby si to spojizdnil :lol:

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve » 13.04.2008, 21:27

co chces jezdit za cup?jakou tridu?co od toho ocekavas?dobre umisteni nebo zabava? dvoukilo totiz neni zrovna idealni auto na vrchy...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 13.04.2008, 21:33

na vrchy si raději pořid sunny 1,8 GTi a 50 i na toho sunnyho bude málo, tak 150

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 13.04.2008, 21:53

Frelon píše:co chces jezdit za cup?jakou tridu?co od toho ocekavas?dobre umisteni nebo zabava? dvoukilo totiz neni zrovna idealni auto na vrchy...
to proc?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Steve
user
Příspěvky: 644
Registrován: 15.11.2006, 18:05
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Steve » 13.04.2008, 22:40

muzu porovnat jen v seriich, vic by k tomu moh napsat Hynek, jezdil i s dvoukilem. podle me v SE neni atmosferam konkurenceschopny (hondy vti, escort, 323 gti, N14 gti, 306 S15....) vsichni maj aspon 150koni, vzdycky ta atmosfera bude mit v tomhle zavode navrch. stejnej ridic, stejna trat a N14 gti melo o 15vterin lepsi cas nez dvoukilo...

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 14.04.2008, 00:03

Kentoya píše:na vrchy si raději pořid sunny 1,8 GTi a 50 i na toho sunnyho bude málo, tak 150
myslim, ze 2.0 gti by bylo lepsi reseni. :wink: Za 50 koupi, 50 na upravy/opravy a muze v klidu litat v konkurence schopnem aute.. prave dnes se jel Berg Trophy a Jirka z Nisma tam skoncil s tride ST na 3. miste a to ma krom slicku komplet serii Sunnika.. Ale pokud mu jde jen o zabavu, tak auto je v podstate jedno jake..
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.04.2008, 19:16

mám pocit že s dvoulitrem už by byl ve vyšší kategorii, někdo mi to říkal, nevím jestli je to pravda, ale pokud se nepletu tak dvoulitr gti je o sto kilo v základu těžší a výkon má vyšší jen o cca 10kw - je možné že se pletu, přesné specifikace nemám k ruce, ale když je někdo uvede, dá se to posoudit objektivněji, než jen dohadama

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Příspěvek od jagy » 14.04.2008, 20:29

kategorie jsou do 1.4, do 1.6, do 2.0 a nad 2.0... s turbem, tj. 200sx pojede v nejvyssi..

2.0 Gti bude lepsi podle me z pohledu, ze na to sezenes vic dilu, at uz na opravy nebo upravy.. myslim, ze ma urcite vetsi potencial. :) Zatim jsem ale zadne N13 gti na zadnych zavodech nevidel.. jen N14.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 14.04.2008, 20:37

tak to byla 1,6 gti když vidím ty kategorie

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 208 hostů