Apexi + vstřikovače

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 18.02.2008, 10:49

kenivruh píše:Jaj to si nemal napisat, ze je plne zrovnatelne so samostantonou RJ. to zase nedopadne dobre :-D
Je rozdil mezi E-manage Ultimate a E-manage Blue :wink: Blue je "oskubana" verze, ale i tak toho umi vic nez piggy-back od apexi. V zahranici se necha sehnat pouzita za 250-300$

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.02.2008, 10:52

Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.02.2008, 12:19

kenivruh píše:Ja by som chcel vediet, ako upravuje Emanage predstih, tak ze dokaze "advancnut" predstih oproti nastaveniu v ECU. Ak Emanage caka na signal z ecu a potom ho upravuje, tak predsa nieje sanca ak v case T+0 posle ecu signal na iskru, aby to emanage upravil na cas T-5 napr.
hehe a ako to robi seriova ECU? ako emanage, tak aj seriova ecu ma mapu predzapalu, podla ktorej upravuje aktualny predzapal v danom cykle. emanage to robi rovnako ako seriova ecu a uplne rovnako to robi akakolvek samostatna ECU. Snimac (CAS alebo iny) doda informaciu o polohe piestu a ecu vzpocita podla mapy aktualny predzapal.
Piggiback to robi tak, ze upravi informaciu z CAS snimaca pre ECU, teda doda umelo skresleny udaj o polohe piestu a tym zmeni konecny predzapal. Emanage necaka na signal z ECU, ale ECU caka na signal z Emanage, tymto sa zrejme vysvetluje tvoja otazka.... Rovnako je to aj zo vsetkymi ostatnymi signalmi, ktore Emanage upravuje.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.02.2008, 16:36

Dakovala, uz chapala 8)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 18.02.2008, 21:17

pouzivam emanage blue pres dva roky. mam origo ecu a ted 370cc@4bar. driv jsem mel 444@3bar a pak i 4bar.

Umi samozrejmne menit predstih, i kdyz v emanage nevidis vyslednou hodnotu, tak to umi. A to bud vzhledem k tps nebo maf nebo map (boostu) ja mam ten boostsensor a pouzivam ho - ladim podle neho i benzin.

Emanage blue totiz umi jeste prime prodluzovani injector impulsu - zase podle tps, maf nebo map. Coz je v mnohem mnohem lepsi nez nastavovani afr pres zmenu signlu vahy vzduchu.

Uživatelský avatar
Nyci
user
Příspěvky: 467
Registrován: 23.04.2006, 09:20
Bydliště: Slepotice (Pardubice)

Příspěvek od Nyci » 18.02.2008, 22:12

A kde by se dala koupit tahle jednotka (blue) ? ta cena 300 usd je obvzlášť zajímavá.
I love "Turbo" :)
Black S13 250sx (future drift car)
Black(Grey) S13 SOLD

díly 200SX S13 zde.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 18.02.2008, 23:29

Myslim, ze tento je asi dost popularny http://www.mohdparts.com/emanage/

Alebo skusit ebay.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 19.02.2008, 00:02

mohdparts ma jenom novy a origo dily coz za 300 asi nebude. Celkem casto je nekdo prodava na sr20foru - neni problem domluvit se s nim. treba tady http://www.sr20forum.com/electronics-ga ... pport.html

jinak k te samotne nove jednotce je treba mit ten support tool coz je kabel a cd ale je to zbytecnych $110 - sw se da stahnout nekde a neorigo kabel stoji myslim 30-50$ videl jsem ho na ruznych mistech. A dal jestli chces kabelaz na predstih a na to dodatecny vstrikovani, tak je zbytecny kupovat oboji, staci jenom konektor, kterej je soucasti tusim ty ignition(na predstih) kabelaze a zbydou tam volny kabilky na tu injection kabelaz. Proste ty origo dily jsou zbytecne drahy, pritom to jsou jenom kabilky, kterych je tam zbytecne moc.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 158 hostů