200SX S14A nebo supra MK4

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
vesy
user
Příspěvky: 122
Registrován: 20.07.2007, 20:56

200SX S14A nebo supra MK4

Příspěvek od vesy »

zdravím chtěl bych vědět zda je lepší si pořidit supru nebo 200SX S14A ted mam sice 200SX S13 a jsem spokojenej ale moc se mi ty dve auta libi sice supra ma 330hp v serii ale jak se tak divam tak provoz a dily jsou drahy jak cert tak přemyšlím o S14A kterou bych vyhnal na 300hp to by možná vyšlo na stejny peníze jak kdybych si ji pořídil tu supru asi ze. Jestli nekdo poradite budu rad diky.
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

To zalezi na tom za kolko si vies zohnat tu supru(ja som videl najlacnejsiu supru v dobrom stave za 500 000Kc) a za 500 000Kc sa da do S14a natlacit aj viac ako 300hp ale myslim ze supra a S14 sa ako auta velmi nedaju porovnavat. Supra je proste supra
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
johny1
user
Příspěvky: 102
Registrován: 08.02.2008, 07:25
Bydliště: vancouver, bc

Příspěvek od johny1 »

supra je auto vyssej triedy ako s14 a cena ti to tiez ukaze, obidva auta su pekne, ale kebyze si mam vybrat tak berem mk4
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Mk4 bych spiše prirovnal do tridy neco jak je 350z
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

Design píše:Mk4 bych spiše prirovnal do tridy neco jak je 350z
v podstate hej len supier je ovela menej a ojazdene 350z maju uz pomaly nizsiu hodnotu ako supra. A myslim ze supra je aj ked je to skoro 15 rocne auto spracovanim niekde inde interier v 350 neni nic moc. Jednoznacne supra proste.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

ted budu protivnej, ale nekdo to napsat musi? Sorac... Co to je za tema? Zjisti si sam vse o obou autech a sam se rozhodni. Budes v tom jezdit ty a ne nekdo tady z fora. 90% lidi (vcetne me) v supre nikdy nejeli, takze i kdyz neco napisou bude to to co si mysli...to co jim rekl kamarad...ze kamarad kamarada ma znamyho a ten ma supru nebo S14A a prej je to bezva. Jakej druh odpovedi tady hledas? Mas pul mega na supru a dalsi desitky tisic na jeji upravy? Potom se podivej jaky auta se prodavaji v tehle cenove relaci...za 620tis je tady v brne u Hoska 350Z cerveny.....nebo ja nevim mrkni treba po RX7..je to tvoje vec...ty se musis rozhodnout co si chces koupit....Promin ze jsem takovej, ale myslim si ze clovek co by mel pul milionu by nezakladal takovyhle tema......nic proti
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

No presne tak nikdo ti tady neni schopnej rict.Vetšinou nekdo jel v 350z protože jich je vic ale treba nejel v supre nebo na opak. to by sis musel prečist nejakej srovnavaci test.A jen do oči bijici je 4 valec z 200sxs14 a 6tivalec ze supry.Jako taky mit zbytečnyho pul milijonu což nemam a nikdy mit nebudu bych šel do supry!Sice je mi 16nact to podotikam a nemam nejake velke zkušenosti s auty ale aspon vim dočeho bych šel ale byt tebou bych si promluvil s nekym kdo ma s14 a s nekym kdo ma supru a ztoho bych vyvodil závěr.Zaleži jestli nato máš penize vše je o penezich!A myslim že uprava supry bude mnohem vic naročna než uprava s14.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

Jednoznačně je to otázka peněz,které by jsi do auta chtěl vrazit - obě auta jsou super , chce to jediné prostě se v každém projed a uvidíš sám, které na tebe udělá lepší dojem :) a todle téma je fakt kravina :lol:
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

Myslim ze Idaho ma dost casto docinenia so Suprami. Neviem sice ci sa uz viezol v Mk4 ale podla toho co som vycital z jeho prispevkov tak v MK3 urcite. A myslim ze na S14 sa uz tiez par krat zviezol.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM »

já v mk-iv tvin turbo jel :P a řeknu vám, mít na ní tak neváhám ani minutu :-D řekl bych že je to ještě o třídu vejš jak 200sx, spíš bych přirovnával k 300zx z32...

ale co se již delší dobu po nich dívám je velkej problem sehnat jednak s levym řízením.... a pak v německu a různě po evropě sou samý automaty :( přestavba na levý řízení či i ta převodovka bude asi pěkná pálka
vesy
user
Příspěvky: 122
Registrován: 20.07.2007, 20:56

Příspěvek od vesy »

dobry v poho ja jen ze asi na příští rok bud zustanu u nissanu ale povýším o radu na tu s14A a nebo pujdu do ty supry a s idahem uz jsem mluvil, no radil mi jako vy tady dotahni s ko motorem nebo horsim to se da udelat tak uvidime jinak diky.
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

vesy píše:dobry v poho ja jen ze asi na příští rok bud zustanu u nissanu ale povýším o radu na tu s14A a nebo pujdu do ty supry a s idahem uz jsem mluvil, no radil mi jako vy tady dotahni s ko motorem nebo horsim to se da udelat tak uvidime jinak diky.
len tak pre zaujimavost vies kde sa daju zohnat supry s volantom vlavo za dobre ceny aj s ko motormi? Mozno by som sa tiez zaujimal. Ani automat by mi nejak zasadne nevadil
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od chosecz »

Klasika, auta neporovnatelne na naklady. Muzes vybirat mezi RX7 FD, Supra MKIV ci 300zx z32. Ostatni jsou ze hry.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito »

chosecz píše:Klasika, auta neporovnatelne na naklady. Muzes vybirat mezi RX7 FD, Supra MKIV ci 300zx z32. Ostatni jsou ze hry.
No len ono je to tak ze 300zx neni kazdeho styl(napr. ani mne sa dizajn moc nepaci), RX-7 ma vankel(s tym nema vela ludi ani mechanikov skusenosti) a supra je myslim aj dizajnovo vydarena aj motor je dobry.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design »

Treba z32 jak ma SIC z te mam vždy v gatich když to vydim! až se naučim poradne s 14 tak bych chtel dobudoucna z32 kratnou verzi!
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Odpovědět