D2 komponenty? jak to tedy je

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 07.12.2007, 18:20

No mne sa celkom tiez pozdavaju a cena okolo 30 neni az tak zla. Seriove brzdy na S14 su fakt slabe a neviem ci kupovanie drahych dosticiek a kotucov prinesie zelany vysledok. Radsej by som asi siel do nejakeho brzdoveho kitu.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 07.12.2007, 18:26


Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 07.12.2007, 18:30

Kit vs. kotuce+dosticky tu uz bolo rozoberane. Ked kupis kotuce a dosticky "odolne" vysokej teplote, casto mas lepsie brzdne vlastnosti ako s kitom.

Seriove brzdy su slabe. Hmm akoze nedokazes zablokovat kolesa?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 07.12.2007, 18:41

kenivruh píše:Kit vs. kotuce+dosticky tu uz bolo rozoberane. Ked kupis kotuce a dosticky "odolne" vysokej teplote, casto mas lepsie brzdne vlastnosti ako s kitom.

Seriove brzdy su slabe. Hmm akoze nedokazes zablokovat kolesa?
promin ale tohle je podle me hloupost....ano zlepsis jejich vlastnosti ale trosku kvalitnimu kitu to nikdy nebude sahat "ani po kotniky"...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 07.12.2007, 18:48

Ako znova napisem, co viac potrebujes ako zablokovat kolesa? To ze sa kit menej prehrieva vyvazis lepsimi kotucmi a dostickami, ktore funguje aj pri tej vyssej teplote. To ze 330mm kit zablokujes pri dotyku pedala brzdy povazujem skor za nevyhodu. A myslim, ze siahaju vyssie ako po kotniky :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 07.12.2007, 18:48

Zablokovat kolesa dokazem minule ked mi to este slapalo tak som si vsimol ze nestihnem predbehnut a zacalo mi cvakat abs pri 130 ale v lete ked boli horka tak som 3-4 krat prudsie zabrzdil a ako sa to prehrievalo tak to teda sranda nebola. Aj ked ja sa snazim brzdit co najmenej.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 07.12.2007, 18:50

branbito píše:ale v lete ked boli horka tak som 3-4 krat prudsie zabrzdil a ako sa to prehrievalo tak to teda sranda nebola.
Prave preto vravim o dostickach, ktore brzdia aj pri vysokej teplote (plus kotuce ktore sa hned neskrutia).

Aby si niekto nemyslel, ze som proti kitom, pisem to tu, aby si niekto nemyslel, ze kupi kit a bude mat o 10m kratsiu brzdnu drahu. Toto je uplna hlupost. Radsej nech si za tie prachy kupi Advany alebo Bridgestone Re-01R a bude mat brzdnu drahu o tych 10m kratsiu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 07.12.2007, 18:56

kenivruh píše:Ako znova napisem, co viac potrebujes ako zablokovat kolesa? To ze sa kit menej prehrieva vyvazis lepsimi kotucmi a dostickami, ktore funguje aj pri tej vyssej teplote. To ze 330mm kit zablokujes pri dotyku pedala brzdy povazujem skor za nevyhodu. A myslim, ze siahaju vyssie ako po kotniky :)
nevim co sem pletes blokovani kol....je to o prumerech pistu..pouzitych materialech, technologii..se podivej co ti rekne peca na "lepsi seriove kotoruce s deskama ;) Jak dopadly.....vubec se to neda srovnavat....serie bude vzycky serie..a pokud nekoupis brzdovej kit za 5 tis kc...kit bude mit pri brzdeni vzdy lepsi vlastnosti...prostuduj si hydrauliku.....vetsi brzdy nejsou rozhodne delane aby jsi pohybem 1cm na pedalu blokoval kola ;) u sportovnich brzd je to prave naopak.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 07.12.2007, 18:56

No nad tym som tiez rozmyslal ze dost asi zavazia v tomto asi aj ine veci ako hlavne teda gumy no. Lenze to su tiez pekne palky a na zadokolkach kupovat gumy co stoja straaasne vela zial nemoze kazdy. Ale potom by sa ani nemal asi stazovat no.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 07.12.2007, 19:35

Heini píše:Nic nekupovat !!! :-D :-D :-D
Už je tam máš ? :)

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone » 07.12.2007, 22:28

cim je to ze 200sx s13 dovede s uplne seriovejma brzdama, starsi model (257mm) zablokovat kola v cca 150 km/h? Vic jsem nikdy nezkusil... Brzdeni neni o tom zablokovat kola. Auto brzdi co nejefektivneji pred ztratou adheze, do smyku by to jit nemelo.
Kdyz vemes jedno auto s timhle D2 kitem a druhy se seriovyma brzdama, tak ze 150 kmh zabrzdi zabrzdi to s D2 rychlejic.
Tot muj nazor
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille » 08.12.2007, 00:15

Od sportovních brzd se čeká lepší náběh, dobrá dávkovatelnost a aby vydrželi dlouhodobé tepelné zatěžování. Kola se dají zablokovat i na Š120 :D

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 08.12.2007, 01:08

dobre polozim otazku inak kto zvas tu skusil nahodit na nissana jini platnicky a kotouce priklad EBC alebo PROJECT U nebo neco podobniho asi skoro nikdo az na par vinimek tak to skuste a mozno zistite ze D2 osem pisti nebo sest pisti nebudete potrebovat,protoze otazka kde je vyuzijete?jezdi zvas nekdo okruh nebo drifti ale myslim tym poradne ne nekde pred obchodakem na parkovisku tak se nad tym zamyslite a skuste pouzit nejaky rieseni do 10000 a mozno to bude lepsi jak nejaky osem pisty za 30000

Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 08.12.2007, 15:03

já jsem si před 2 roky koupil kotouče Racing Gear + desky Project mju - a naprostá spokojenost , oproti serii se to nedá vůbec porovnávat - kotouče už sice půjdou dop kopru a desky mi vydrželi tak na 1 sezónu ale zase já ty brzdy nešetřím ... na to moje ježdění mi to zatím bohatě stačilo :D

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 08.12.2007, 19:24

Heini píše:Nic nekupovat !!! :-D :-D :-D
přesně!!! :-D :-D :-D

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 54 hostů