Takovej (asi) blbej dotaz :)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Blacklinez
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 11.01.2007, 18:59
Bydliště: Trutnov (HK)
Kontaktovat uživatele:

Takovej (asi) blbej dotaz :)

Příspěvek od Blacklinez » 04.12.2007, 21:36

Chtel jsem se optat, zda je jeste realny zprovoznit auto, ktery schorelo. Jestli ten ohen nema nejakej nepriznivej vliv na funkcnost kovovych dilu . ted si o me nemyslete, ze bych nekde chtel nejaky auto podpalit :). proste jen, ze jsem obcas videl inzeraty na auta komplet vyhorely = za levno + nejsou v tom zbytecny veci, ktery bych stejne vyměnil pri kompletni rekonstrukci :) diky za pripadne odpovedi.

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 04.12.2007, 21:43

jestli je motor ok, tak asi proč ne ale prodrazi se to hodne
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
user
Příspěvky: 1186
Registrován: 04.10.2007, 23:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš » 04.12.2007, 21:47

Při určité teplotě v závislosti na materiálu se mění struktura, napětí a složení kovu. Zejména je problém u slitin hliníku. Další problém je deformace kůli způsobu chladnutí a tím i změna napětí v materiálu, že je nerovnoměrná. Takže problém není když teplota hoření nepřesáhne určité meze ale těch se při hpření auta podle mě dosáhne, takže je to napováženou která část hořela a také když teplota přesáhne tu mez tak se mění i pevnost kůli změně složení což je problém zejména v deformačních zónách.
Auto/pneuservis
Praha 10 Uhříněves
www.vbauto.cz

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Takovej (asi) blbej dotaz :)

Příspěvek od Mirek » 04.12.2007, 23:18

Blacklinez píše:Chtel jsem se optat, zda je jeste realny zprovoznit auto, ktery schorelo. Jestli ten ohen nema nejakej nepriznivej vliv na funkcnost kovovych dilu . ted si o me nemyslete, ze bych nekde chtel nejaky auto podpalit :). proste jen, ze jsem obcas videl inzeraty na auta komplet vyhorely = za levno + nejsou v tom zbytecny veci, ktery bych stejne vyměnil pri kompletni rekonstrukci :) diky za pripadne odpovedi.
koukas po kastli od toho slovaka? ta mela ocouzenej zadek?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jsadik » 05.12.2007, 18:42

Většinou ohořelé díly nebo auta hodně rychle reznou,pokud jsou vystaveny přímo žáru změní se složení materiálu a oslabí se.Jestli je ohořelá jen část je určitě lepší vyměnit.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 05.12.2007, 19:21

šetřit na tomhle je blbost.. kup něco ze zahraničí.. raděj s KO motorem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 159 hostů