turbotimer cast druha

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

turbotimer cast druha

Příspěvek od rozum »

vec se ma takhle: mame auto s imo a namontujeme turbotimer.
otazka: nechcipne motor po vytahnuti klicku? Nebo imo kontroluje klicek jenom pri startu motoru?
Naposledy upravil(a) rozum dne 03.09.2007, 11:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

záleží jakej koupíš imo, ale bez výměny klíčku a spínačky žádnej imo nekontroluje zasunutí klíčku
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

a kdyz to vezmeme globalne s ohledem i na ostatni znacky? :)
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

Nezhasne…turbotimer dela prave to, ze udrzuje kontkat dal..cili jako bys ten klicek tam mel…po vypnuti se immo aktivuje normalne, jako bys vytahnul klicek.
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

tomita píše:Nezhasne…turbotimer dela prave to, ze udrzuje kontkat dal..cili jako bys ten klicek tam mel…po vypnuti se immo aktivuje normalne, jako bys vytahnul klicek.
tahle cast mi je jasna, jenom nevim jak presne funguje imo, jestli kontroluje klicek jenom pri startu nebo i pri behu motoru.
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini »

Jen při startu.
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

len ked startujes cita kod. potom to uz neriesi
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saigone »

Pokud vim dobre tak imo funguje jen pri zapnuti elektriky (jednotek auta). Starsi jsou jednoduchej rozonancni obvod, novy maj kod ale jak je to udelany to nevim.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

to sem potreboval vedet, diky :)
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

planuju inteligentni turbotimer, ktery snima teplotu oleje a vody a pak z ni vyhodnoti, kdy to zhasne.
pri jake teplote oleje a vody je bezpecne vypnout motor?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

rozumik píše:planuju inteligentni turbotimer, ktery snima teplotu oleje a vody a pak z ni vyhodnoti, kdy to zhasne.
pri jake teplote oleje a vody je bezpecne vypnout motor?
jediny dolezity parameter je teplota EGT, ta urcuje kedy mozes motor bezpecne vypnut, s ohladom na turbo. Samotne teplota vody ci oleja nema vplyv na nic po vypnuti motora, moze vsak byt urcitym ukazovatelom teploty EGT, ale na dany ucel asi nepouzitelne.
Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomita »

raddy píše:
rozumik píše:planuju inteligentni turbotimer, ktery snima teplotu oleje a vody a pak z ni vyhodnoti, kdy to zhasne.
pri jake teplote oleje a vody je bezpecne vypnout motor?
jediny dolezity parameter je teplota EGT, ta urcuje kedy mozes motor bezpecne vypnut, s ohladom na turbo. Samotne teplota vody ci oleja nema vplyv na nic po vypnuti motora, moze vsak byt urcitym ukazovatelom teploty EGT, ale na dany ucel asi nepouzitelne.
Neni to pravda. EGT neni v zadne funkci s teplotou oleje nebo vody. Muzes mit vysokou EGT a studeny olej, nebo i obracene, horky olej pricemz EGT uz muze mit relativne nizkou (bezpecnou) hodnotu.
Naposledy upravil(a) tomita dne 04.09.2007, 14:24, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
S14a RB25
Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum »

tak jak by teda vypadal TT vasich snu? :)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

tomita píše:
raddy píše:
rozumik píše:planuju inteligentni turbotimer, ktery snima teplotu oleje a vody a pak z ni vyhodnoti, kdy to zhasne.
pri jake teplote oleje a vody je bezpecne vypnout motor?
jediny dolezity parameter je teplota EGT, ta urcuje kedy mozes motor bezpecne vypnut, s ohladom na turbo. Samotne teplota vody ci oleja nema vplyv na nic po vypnuti motora, moze vsak byt urcitym ukazovatelom teploty EGT, ale na dany ucel asi nepouzitelne.
Neni to pravda. EGT neni v zadne funkci s teplotou oleje nebo vody. Muzes mit vysokou EGT a studeny olej, nebo i obracene, horky olej pricemz EGT uz muze mit relativne nizkou (bezpecnou) hodnotu.
jedine co sposobi problem po vypnuti motora na turbe je pripekanie oleja na prilis horucej oske a loziskach. oska je horuca od vyfukovej turbiny. turbina je horuca od vyfukovych plynov. Mozes mi verit ze EGT je ten podstatny parameter na vypnutie motora. Samotna teplota oleja je nepodstatna,ak bude prijatelna EGT. Len samotna teplota oleja nema ziadny nepriaznivy vplyv na nic v motore po jeho vypnuti, to iste voda. A napisal som uz predtym to iste ako ty a to ze nie je mozne pouzit vztah EGT k teplote oleja ci vody.
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

rozumik píše:tak jak by teda vypadal TT vasich snu? :)
taky, ktory motor vypina podla EGT.
Odpovědět