19.8. bratislava

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24.08.2007, 15:18

kenivruh píše:Odpoved. Krutak je v strateny v tazsom celkovom prevode dvojky.
Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovku ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 24.08.2007, 16:11

Mirek píše:
kenivruh píše:Odpoved. Krutak je v strateny v tazsom celkovom prevode dvojky.
Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovku ;)
No ved to vravim :wink: A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomoze :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Tofri
user
Příspěvky: 108
Registrován: 06.07.2007, 15:23
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tofri » 24.08.2007, 18:26

Tak na tomto sa driftilo....... :-D

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Poslem este nejake videjka

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 24.08.2007, 18:52

ja mam zatim cistu seriu mam este aj kat len je tam walbro a vyhodeny eger ventil a filter apexi
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 24.08.2007, 19:40

slik85 píše:ja mam zatim cistu seriu mam este aj kat len je tam walbro a vyhodeny eger ventil a filter apexi
Len ziadnu paniku, kedze mas dlhsie prevody, tak mozes tahat na dvojke az do 105 km/h, kde mi uz musime ist na trojke :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo » 24.08.2007, 19:43

tofri tie tie fotky su dost dobre

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 24.08.2007, 20:06

kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše:Odpoved. Krutak je v strateny v tazsom celkovom prevode dvojky.
Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovku ;)
No ved to vravim :wink: A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomoze :)
Tak s timhle nesouhlasim, muzete mi prosim nekdo tedy vysvetlit, pokud je to pravda, jaktoze prave usporadani prevodu nema vliv na pruzny zrychleni?

Prece nemuzes porovnavat vykony na jinych prevodovych pomerech. Navic S14 ma nejen delsi kvalty....ale i vetsi staly prevod...coz znamena ze ma vetsi maximalku ale na zrychleni to bude ubirat pokud se nepletu? opravte me nekdo?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
driftak
user
Příspěvky: 1166
Registrován: 20.08.2007, 09:19
Bydliště: Bratislava-petrzalka / Senec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driftak » 24.08.2007, 21:17

Tofri píše:Tak na tomto sa driftilo....... :-D

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Poslem este nejake videjka

Co boli to tvoje gumy??? :D :D Nabuduce polejeme vodou. (zabudli sme vedra alebo co.) Takze sa to polialo(samo) kua akorat ked sme odisli. Vratil sa este nekto?? Inak staci to na vysantenie myslim. Slik posi mi to twoje ICQ diik Kua chyba mi tam ta nasa skodovica. Co take dobre faro nikto nefotil?? Ved to tam bolo najkrajse(najdolezitejsie)... . kua :-D :-D :-D :lol: :lol: Hlavne ze bola haluz

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 25.08.2007, 11:49

moje icq 456-042-175
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 25.08.2007, 12:26

hlavne by to chcelo samosvor :-D /ale aj to vedro /
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 25.08.2007, 12:31

no pablo a ja mame vlsd akurat ze pabloho ma s automatu takze ma super prevod
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 25.08.2007, 15:55

s tím hicas-om tie drifty idú namáhavo má to tendenciu gripu.Ale dá sa to.Skúsim zohnať video čo to robilo v Čuňove.Tušim ho má bobo.
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 25.08.2007, 21:48

Mirek píše:
kenivruh píše:
Mirek píše:Nelze porovnavat......S14 ma jinej stalej prevod a jinak odstupnovanou prevodovku ;)
No ved to vravim :wink: A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomoze :)
Tak s timhle nesouhlasim, muzete mi prosim nekdo tedy vysvetlit, pokud je to pravda, jaktoze prave usporadani prevodu nema vliv na pruzny zrychleni?

Prece nemuzes porovnavat vykony na jinych prevodovych pomerech. Navic S14 ma nejen delsi kvalty....ale i vetsi staly prevod...coz znamena ze ma vetsi maximalku ale na zrychleni to bude ubirat pokud se nepletu? opravte me nekdo?
Si ma asi zle pochopil. Samo ze ma prevod vplyv na pruzne zrychlenie. Ja som len chcel povedat, ze ked sa budes vyhovarat na tazsie prevody, tak to nikoho na ceste nezaujima.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 25.08.2007, 22:38

kenivruh píše:
Mirek píše:
kenivruh píše: No ved to vravim :wink: A porovnavat lze, pretoze pri pruznom zrychleni vyhovarat sa na tazsi prevod ti nepomoze :)
Tak s timhle nesouhlasim, muzete mi prosim nekdo tedy vysvetlit, pokud je to pravda, jaktoze prave usporadani prevodu nema vliv na pruzny zrychleni?

Prece nemuzes porovnavat vykony na jinych prevodovych pomerech. Navic S14 ma nejen delsi kvalty....ale i vetsi staly prevod...coz znamena ze ma vetsi maximalku ale na zrychleni to bude ubirat pokud se nepletu? opravte me nekdo?
Si ma asi zle pochopil. Samo ze ma prevod vplyv na pruzne zrychlenie. Ja som len chcel povedat, ze ked sa budes vyhovarat na tazsie prevody, tak to nikoho na ceste nezaujima.
ajo takhle....vyznelo mi to tak ze pri pruznym zrychleni je to jedno :) srry :wink:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 26.08.2007, 18:11

Keni z tech grafu jsem zjistil akorat tohle: 1) Pokud ma SXo tyhle vykony tak je to k placi ;) 2) Ten kentoyuv odlehceny setrvak je sakra znat, coz je velmi pozitivni :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů